Matthew 9:14-15
Kagahapon
gitagaan nato’g pagtagad ang kabililhon mahitungod sa paghimo og klarong desisyon
sa pagsunod sa Ginoo. Naghatag ang Ginoo kanato og mga requirements unsaon
pagsunod sama sa: pagdumili sa kaugalingon, pas-anon ang krus matag adlaw ug
mosunod kaniya (Lk 9:22-25). Karon mao ang ikaduhang adlaw pagkahuman sa
Miyerkules sa Badlis ug ang mga balasahon naghatag kanato’g klaro nga
instruksyon unsaon pagpuasa ilabina ang unang pagbasa.
Ang pagpuasa
usa sa tulo ka mga tradisyonal nga buluhaton sa mga Judio unsaon pagpakamahimong
balaan. Bililhon ba gyud ang pagpuasa? Oo bililhon gayud ilabina kon kini himoon nga boluntaryo ug
pagaubanan sa gugma. Ang pagpuasa dili lamang mahitungod sa pagkaon og usa ka
beses sa panahon sa Miyerkules sa Badlis ug Biyernes Santo o dili kita mokaon
og karne, kundili sumala pa ni propeta Isaias diha sa unang pagbasa (Is 58:1-9)
nga aduna pa diay usa ka kahulogan niini nga dili para sa atong kaugalingon
kundili para sa atong isigkatawo usab. Kini mao ang paghimo ngadto sa
isigkatawo og mga butang maayo (works of mercy), sumala sa giingon sa atong
Ginoo diha sa Iyang Sambingay mahitungod sa Katapusang Paghukom (Mt
25:35-36) sama sa: paghatag og pagkaon ngadto sa mga gigutom, paimnum ang mga
giuhaw sa tubig, tagaan og balay ang mga walay puloy-anan, bistihan ang mga
hubo, atimanon ang mga masakiton, bisitahan ang mga binilanggo, lingkawason ang
mga dinaugdaug, pagbugto sa mga gapos sa sala ug daghan pa.
Si Kristo diha
sa atong ebanghelyo karon nag-ingon: “Apan moabot ang panahon nga ang
pamanhonon kuhaon gikan kanila ug magpuasa na unya sila,” (v. 15). Alang
kanatong mga Katoliko, ang maong nindot nga panahon paghimo niining pagpuasa mao
na kining Panahon sa Kwaresma. Makighiusa
kita ni Cristo diha sa paghatag sa kaugalingon sa pagpangalagad ug
pagsakripisyo alang sa pagtangtang sa higot sa yugo ug paghatag kalingkawasan
sa mga dinaugdaug.
Walang komento:
Mag-post ng isang Komento